FOTO Tahniah Fara Fauzana Umum Nikah Dengan Jejaka Pilot.

Baru-baru ini Fara Fauzana telah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau sudah mempunyai teman lelaki.


Walaupun Fara mengaku tetapi beliau masih menyembunyikan latar belakang jejaka bertuah itu.

Khabarnya jejaka itu seorang pilot dan berasal dari Johor. Ketika diminta mengulas kenyataan ini, inilah jawapan dari Fara Fauzana sendiri ;

“Saya sangat private perkara sebegini walaupun dengan kawan sendiri. Saya wanita Melayu dan Islam. 

Saya perlu jaga sedikit lebih. Saya juga lebih selesa untuk keep it to myself. Banyak hati yang saya perlu jaga, family, bestfriend”

Setiap orang mahu impikan sesuatu yang baik. Saya harap #anda boleh doakan yang terbaik untuk saya dan juga orang di luar sana,” 

Jadi kepada semua peminat Fara Fauzana diharap bersabar dan jangan cuba membuat sebarang spekulasi. Kita tunggu jer cerita seteruanya dari Fara Fauzana.

0 Response to "FOTO Tahniah Fara Fauzana Umum Nikah Dengan Jejaka Pilot."

Post a Comment