FOTO Sesuatu Yang Tidak Disangka Terjadi Sebelum Majlis Aqiqah Anak Betty Banafe.

Betty Banafe telah mengadakan majlis aqiqah untuk anaknya Bruce Dean Dargus pada 21hb Januari yang lalu. Majlis ini telah diadakan di Johor. Tetapi sesuatu telah terjadi sebelum majlis ini bermula. Jom kita baca apa sebenarnya yang dikatakan oleh Betty nie di laman IGnya.

  • bettybanafeselesai akikah #babydeandargus dan baby fathir @shakibbanafee .. kadang kadang tak tau nak comment apa tentang salah seorang peniaga online.. tak tahu la hamba Allah ini berkata benar atau sebaliknya. nasib baik kami stand by baju newborn akikah, kalau mereka tak deliver on time. tekaan ku tepat. tidak dapat apa yang di janji kan. NUMBER TRACKING PON TAK WUJUD. dah beberapa kali call pejabat pos suruh check lagi dan lagi dan lagi. memang tak wujud. thank you farra for helping. we learn from mistake. Insya-Allah @juliabettybanafe akan ehem ehem boy pulak la.. Insya-Allah raya ni ya..dresses new design for girl. baby boy only for ehem ehem .. ;). dalam perancangan.. Ya Rabbi.. permudahkan la.. amin ..

 
Ooo... daripada kapsyen yang dibuat oleh Betty nie rupa-rupanya seorang seller telah berkemungkinan menipu ataupun memang ada kelambatan menghantar barang yang dipesan oleh Betty. Takpe Betty sabar jelah yer..





1 Response to "FOTO Sesuatu Yang Tidak Disangka Terjadi Sebelum Majlis Aqiqah Anak Betty Banafe."